خیلی هامون بخاطر شرایطی که گاهی اوقات برامون پیش میاد تصمیم میگیریم از خودمون ، از رویا هامون و خیلی چیز های دیگه بگذریم ... به زبون بهتر خودمون نباشیم . اگه همه اون شرایط و دلایلی که باعث میشه خودت نباشی و بزاری کنار و برای یه لحظه فکر کنی اونا نیستن ببین میتونی خود واقعیتو پیدا کنی؟

1)رویاهایی داشتی یا داری که حس میکنی نمیتونی بهشون برسی؟

قطعا اره. البته خب رویا، هدفیه که دست نیافتنی میشه، اونوقت اون هدف تبدیل به رویا میشه..

 

2)چیزایی هستش که از نزدیک ترین ادم های اطرافت انتظار داشتی ولی هیچوقت نتونستی به روی اونها بیاری؟

من یه ادم شدیدا درونگرام که جلوی دیگران تظاهر به برونگرایی میکنه پس اوهوم، خیلی وقتا خیلی انتظارات داشتم ولی هیچوقت به روشون نیوردم.. با اینحال، بازم دوستشون دارم(:

 

 

3)تا حالا شده موقعیتی پیش بیاد که مجبور به یه سکوت طولانی بشی ؟(با بله و خیر خواهشا جواب ندین :) )

خیلی جاها نمیشه بحث کرد، پس ترجیح میدم سکوت کنم و با لبخند تمومش کنم(:

 

 

4)تا حالا شده حس کنی انقدر تغییر کردی که خودتم نمیتونی تشخیص بدی کی هستی؟

اره ولی این تغییری که حس میکردم توی ظاهر و رفتارم تاثیر نداشته هیچوقت.. من ادمیم که از درون هرقدر شکسته تر بشم از بیرون شادتر و سرحال تر دیده میشم

 

 

5)فکر میکنی اگه رک و رو راست خیلی اوقات رفتار میکردی و به خودت اول فکر میکردی تا بقیه چیزی عوض میشدش؟

چندتا ادم توی زندگیم هستن که من رک و راست خیلی دوستشون دارم و پیش اونا برام فرقی نمیکنه به خودم اهمیت بدم و منافع و خوشحالی خودم رو در نظر داشته باشم یا اونا، شاید خیلی هاشون نفهمن ولی خوشحالی اونا خوشحالی منه(: 

 

 

6)از انتخاب هایی که کردی راضی هستی ؟ یا پشیمونی هایی هم داری؟

مهم ترین تصمیم های زندگیم توسط انتخاب های خودم نبودن، پس فکر نمیکنم که باید پشیمونی ای داشته باشم چون انتخاب بزرگی واسه زندگیم نکردم..

 

 

7)اگه بخوای یه روز خود خودت باشی بدون هیچ نقابی ، بدون هیچ ملاحضه ای چجوری زندگی میکنی؟

نمیتونم و نمیخوام تصورکنم که چه ادم لاشی ای میشم:)

 

8)فکر میکنی ادم هایی که خیلی اوقات ملاحضشونو کردی قدر این کارتو میدونن؟ یا اصلا میدونن تو چیکار براشون کردی؟

نمیدونم.. 

 

 

9)اگه یه روز واقعا بتونی خودت باشی ، رک و رو راست اولین حرفی که میزنی به کی میزنی و چی میگی؟

 به خودم نگاه میکنم و میگم: هی! وقتی خودتی خسته‌کننده‌ای، پس بیخیال شو و دوباره نقابت رو بزن(=

 

10)کسی یا جایی یا موقعیتی هستش که وقتی باهاش رو به رو میشی مجبور میشی که خودت باشی؟ اگه هستش به نظرت چرا این اتفاق میفته؟

فکر نکنم.. من درحالت عادی بطور اختیاری خودم نیستم،،، فقط بعضی موقع یش بعضیا مجبوور میشم خودم نباشم یو نو؟!

 

پ.ن: برای اولین باره که توی چالشا شرکت کردمXD مرسی واسه این چالش قشنگت^^

منبع: click